piątek, 19 lutego 2016

ROZDZIAŁ 1

Piosenka c;

-Madison ja nie chce iść do tej budy ! po co mi to ? Przecież wyjeżdżam w grudniu.- jęczałam całą drogę do więzienia potocznie zwanego szkołą. Zaczynałam 3 klasę gimnazjum, ughh jeszcze w innej szkole. Zapewne zastanawiacie się czemu nowa szkoła ? A wiec dlatego że z po przedniej mnie wywalili .
-Po to żebyś nie była tłukiem ... o jesteśmy - odrzekła moja przyjaciółka. Ona mnie nienawidzi , to jest pewne .
Ustałyśmy przed drzwiami holu gdy podbiegły do nas 3 BFF (czujecie sarkazm) Madison. Zaczęły gadać coś o chłopakach co dla mnie oznaczało UCIECZKA!
-E Madi ! ja idę  na sale do Alici.- nawet nie zdążyła mi odpowiedzieć , bo ja wzięłam nogi za pas.
Weszłam na sale gdzie już powoli zaczynało się rozpoczęcie roku . Po chwili obok mnie pojawiła się Ali i Chole- moje stare znajome z podstawówki. Rzuciłyśmy sobie ciche HEY bo zaczęła się paplanina pani dyrektor.
Stałam tam zasypiając no ale na szczęście moje męki zostały przerwane. Kazali nam się rozejść do klas co uczyniłam z przyjemnością. Usiadłam w 1  ławce z Chole , jak ja nie lubię pierwszych ławek.
Moja wychowawczyni zaczęła wyczytywać nazwiska .
- Collins - o  nieee , to mój były ! już nienawidzę tej szkoły jeszcze bardziej. Pani wyczytała 2 imię.
- Calum ? No a jak po co chodzić do szkoły , lepiej jeszcze po kiblować z rok . - powiedziała sama do siebie. Gdy pani Salamon była przy 15 osobie drzwi od sali sie otworzyły i stanął w nich średniej wielkości blondyn.
- Witam ciebie Dominic , jestem zaszczycona twoją obecnością- rzekła Salamon z sarkazmem.
Chłopak nie zdążył odpowiedzieć bo weszła kolejna osoba. To była wysoka blondynka przeciętniej urody.
- O i jest pani Emily ! Dobra siadajcie bo chce to skończyć, iść do domu i napić się piwa przy dobrym filmie - już lubię tą babkę.
Dwójka wykonała polecenie i usiadła. Drzwi znowu sie otworzyły , odwróciłam głowę żeby zobaczyć kolejnego debila. Tym debilem okazał się wysoki i dobrze zbudowany brunet, jego włosy opadały niechlujnie na czoło .
-No Calum jak smakował ci szlug?- spytała nauczycielka .
- No był ok.- rzekł a mi przeszły ciarki po plecach.
- Siadaj w 1 ławce .- skinął tylko głową i ruszył na wyznaczone miejsce. Przeszedł obok mnie i nasze spojrzenia sie skrzyżowały . Nagle usłyszałam swoje imię
-Lucy jest nowa w tej szkole i mam nadzieje że pomożecie jej się zadomowić. Lucy powiedz coś o sobie.- serio ?musiała . Wstałam i obróciłam się w stronę klasy.
- E no moje imię już znacie i to wam chyba wystarczy na tą chwile.- powiedziałam trochę chamsko i usiadłam. Ktoś zaczął klaskać , spojrzałam w bok i tą osobą był czarnowłosy. Na szczęście tą szopkę przerwał dzwonek i każdy zaczął wychodzić.
Szłam do drzwi lecz na coś , raczej kogoś wpadłam. Moja twarz uderzyła w czyjąś klatkę piersiową.
Ch*j spadnę albo nie. Poczułam rękę oplatającą moją talie. Podniosłam wzrok do góry...o nie.
-Uważaj jak chodzisz bo na następny raz to nie będę ja .- powiedział brunet puszczając mnie.
-Spoko - odpowiedziałam szybko szybko i odeszłam. Tak wiem, jestem głupia .

Wyszłam po za szkołę od razu trafiając na Madi.
-I jak ?- spytała z uśmiechem.
-Ni jak. Chodź zapalić.
-UU widzę coś nie tak.- musi być taka podejrzliwa?!
-Przypominam ci że jestem nałogowym palaczem.- od chrząknęłam.
-A no tak.- uff dała spokój. Spojrzałam przed siebie zauważając czarne oczy. Patrzył się na mnie i uśmiechał.
Ten chłopak przyniesie mi problemy.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO ZNOWU JA ! TROCHE MNIE NIE BYŁO Z POWODÓW  RODZINNYCH. PRZEPRASZAM. W NAGRODE NASTEPNY ROZDZIAŁ DODAM DO KOŃCA TYGODNIA <3 LICZE NA JAKIES KOMENTARZE DLA ZACHĘTY
DO NASTEPNEGO <3

2 komentarze:

  1. Hej :)
    Super pierwszy rozdział. Stosunkowo krótki, więc jak na razie niewiele wiem o fabule i bohaterach. Tylko trochę o głównej bohaterce, która wydaje się mieć ostry charakterek, za co już zaczynam ją lubić. Pojawiło się kilka drobnych błędów, ale można przymknąć na nie oko, w ogóle nie przeszkadzają w czytaniu. Naprawdę bardzo ciekawie się zapowiada :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem główna bohaterka bedzie mieć ostry charakter <3
    Rowniez pozdrawiam c;

    OdpowiedzUsuń